Az újabb hét kezdetével megérkezett az újabb adag frissítés. Lássuk, mit alkottak a hétre a fejlesztő srácok/lányok.
Általános
- Javítottunk egy bugot a targeting-ben, ami miatt a bal gombbal történő húzáskor a célpontok nem megfelelően választódtak ki, illetve eltűntek.
- Javítottunk egy bugot, amivel a játékosok az összes célpontot el tudták tűntetni a ‘következő célpont’ funkcióval.
- Javítottunk egy bugot az ember nők kard- és pisztolyhasználati animációjában.
- Javítottunk egy bugot, ami miatt a quickness örökre a játékosokon és az ellenfeleken ragadhatott.
- Javítottuk a Melandru’s Gaze Mystic Forge receptet, ami a Mystic Staff-ot adta helyette.
- Javítottunk egy lehetséges bugot a skill challenge-knél, ami miatt az NPC-vel való beszélgetések nem mindenkinél záródtak be.
- Javítottuk azt a bugot, amikor a weaponsmith Destroyer receptek Valkyrie és Berserker fegyverekre cserélődtek.
- Javítottuk a platinum és mithril ingot-okkal kapcsolatos Mystic Forge recepteken azt, hogy szövetet vettek el a megfelelő ingot helyett. Ezzel javítottuk azt is, hogy néha a linen és silk átalakítás ingot-ot adott.
- Javítottuk az Immobulus Mystic Forge receptet, mivel az egy, már nem létező tárgyat tartalmazott. Ehelyett most giant eyes kell hozzá.
- Javítottunk egy bugot a Rune of Divinity-ben, ami miatt 50%-kal több critical sérülést adott, mint ami fel van tüntetve.
- Kivettük a nevető hangokat a Divinity’s Reach-i crafting állomásoknál.
- Megnöveltük a maximum karma limitet.
- A Superior Rune of the Adventurer most az endurance 50%-át adja gyógyításkor.
- A karakterválasztó képernyő most már tükrözi a rejtett páncél beállításokat.
- Frissítettük a Rune of Earth-öt és a Rune of the Grove-ot, így most már 25% esély van rá, hogy 4 másodpercig protection adnak, 30 másodperces visszatöltése van a superior rúnáknak, míg a major-oknak 45 másodperc.
- Lazítottunk az exploit ellenes rendszerünkön a loot-okkal és eseményekkel való összefüggésben.
- Frissítettük a kamerát, hogy csökkentsük a játékban jelenleg lévő kamera állítgatás mennyiségét, így csökkentve a bugok gyakoriságát. Továbbra is vizsgálunk egyéb kamera gondokat, de úgy döntöttünk, hogy ezt a gyors változtatást végrehajtjuk, mivel nagyban növeli a játékélményt.
- Javítottunk egy bugot, ami meggátolhatta a Snowden Drifts-ben található “Escort Order of Whispers Agents to Jormabakke Stead” esemény újraindulását.
- Javítottunk egy bugot, ami miatt kétszer jelenhetett meg Agent Briathell Snowden Drifts-ben.
- Javítottunk egy bugot, ami megakadályozhatta, hogy a Lornar’s Pass-ban található javító esemény a “Cascade Bridge”-hez elinduljon.
- Caudecus’s Manor
- Megszüntettük a térkép exploit-okat.
- Frissítettük a Caudecus’s Manor vendorját, hogy a hiányzó könnyű sisakot is árulja.
- Citadel of Flame
- Megszüntettük a térkép exploitokat
- Twilight Arbor
- Upper Spider Path: Megnöveltük a Nightmare Tree támadási távolságát. A területi támadás és annak hatása most már ugyanazon a helyen következik be.
- Nightmare Tree Spider Path: A területi támadás most már rendesen az effekt helyén sebez.
- Forward Upper Husk Path: Sebzést adtunk a Nightmare Tree mozgásgátló képességéhez. Szintén sebzést adtunk a Nightmare Tree tojás lövő képességéhez.
- Csökkentettük a “The Source of Orr” utolsó boss-ának életerejét.
- Forging the Pact: Változtatásokat eszközöltünk, hogy biztosítsuk a barlangi rész megbízható teljesíthetőségét.
- Pets and Walls Make Stronger Kraals: Javítás egy lehetséges megálláson a szelídítési résznél.
- Battle of Fort Trinity:
- Addig nem tudod felvenni a víz gömböt, amíg minden szabotőrt le nem győztél.
- Többé már nem lehet csapdába ejteni a játékost azzal, hogy az erőd ajtajait rájuk zárjuk.
- Javítottunk egy gátló részt a “Retake the docks” feladatnál.
- Javítottunk egy gátló részt, ami akkor következett be, ha a hetedik fejezetben a játékosok nem választották ki, hogy mitől félnek a legjobban.
- Lines of Communication: Batanga most már segíteni fog az Arcane Eye elleni harcban.
- Fixing Blame: Warmaster Gurnn most rendesen elindítja a bejátszását.
- Javítottunk egy ritka bugot a “Shards of Orr” küldetésben, amikor is Herboza nem vált láthatóvá.
- Minden homeland legészakibb várában a belső nyugati kapu találkozását módosítottuk.
- Számos tárgyat elérhetetlenné tettünk WvW-ben, hogy megakadályozzuk az exploit-okat és az egyensúlytalanságokat. Ide tartozik például az Experimental Teleportation Gun, az ettin gunk, a drake eggs, a seed turrets, és így tovább.
- Javítottuk a játékos kilépése esetén fellépő WvW Orb of Power megduplázódást.
- A trait-ekből nyert attribute-ok most már a downed állapotra is hatással vannak.
- Elementalist
- Glyph of Renewal: Ez a képesség most már csak a downed állapotban lévő szövetségeseket éleszti fel, a halottakat nem.
- Signets of Earth, Fire and Water: Frissítettük ezeket a pecséteket, hogy a játékos mögötti célpontokra ne tüzeljenek.
- Signet of Fire: Ez a pecsét most már a jelölt távolságban képes sebezni.
- Signet of Air: Ez a képesség most már egy lebegő pecsétet jelenít meg a használó felett, aktiváláskor.
- Whirlpool: Ennek a képességnek a sebzését 33%-kal csökkentettük.
- Engineer
- Grenade Kit: A gránát képességeknek most már ugyanannyi a cast idejük a vízben, mint szárazföldön.
- Explosives Trait Grenadier: Ez a trait most már ad bónuszt a vízalatti gránát képességknek.
- Big Ol’ Bomb: Ez a képesség most már blast finisher.
- Guardian
- Elindultunk egy olyan irányba, hogy a retaliation sokkal inkább a
sok ütés elleni védekezés legyen, mint egy átlagos boon, amit
folyamtosan fenn kell tartani. A guardian kombó befejezőjét is
fejelszteni akartuk, ezért a greatsword képességeket a következőképpen
rendeztük át:
- Skill 2: Whirling Wrath (10 másodperc újratöltés)
- Skill 3: Leap of Faith (15 másodperc újratöltés)
- Skill 4: Symbol of Wrath (20 másodperc újratöltés)
- Frissítettük a Bane Signet-et és a Signet of Wrath-ot, így most már nem lehet a játékos háta mögötti célpontokra ellőni őket.
- Frissítettük a Signet of Judgement-et, hogy trait-tel vagy anélkül, három másodperc retaliation rakjon fel aktiváláskor.
- Csökkentettük a Signet of Judgement aktiválási idejét.
- Elindultunk egy olyan irányba, hogy a retaliation sokkal inkább a
sok ütés elleni védekezés legyen, mint egy átlagos boon, amit
folyamtosan fenn kell tartani. A guardian kombó befejezőjét is
fejelszteni akartuk, ezért a greatsword képességeket a következőképpen
rendeztük át:
- Mesmer
- A Signet of Domination-t már nem lehet a mesmer mögötti célpontokra eltoltni.
- A mesmer vízalatti mantrái gyorsabban törnek ki (nem biztos, hogy ez a megfelelő szó, nincs mesmerem :) -N.)
- Phantasmal Warlock: A visszatöltési időt 20 másodpercre növeltük.
- Chaos Armor: Csökkentettük a visszatöltési időt 35 másodpercre.
- Chaos Storm: Növeltük a visszatöltési időt 35 másodpercre.
- Phantasmal Duelist: Növeltük a visszatöltési időt 20 másodpercre.
- Phantasmal Swordsman: Növeltük a visszatöltési időt 18 másodpercre.
- Necromancer
- Frissítettük a Chillblains-t, hogy rendesen működjön a Greater Marks trait-tel.
- A Signet of Spite-ot most már mozgás közben is lehet tolni.
- Ranger
- Crossfire: Megnöveltük a cast időt 40 milimásodperccel. Ezt azért tettük, hogy javítsunk pár rendellenességet az animációban, amelyek problémát okoztak a képességnél.
- Kivettük a rossz hangot, ami akkor játszódott le, amikor a ranger Natural Healing-et tolt és a petje harcolt.
- Thief
- Pistol Whip: Csökkentettük a sebzést 15%-kal.
- Basilisk Venom: A stun időtartamát 1.5 másodpercre növeltük. Stun megtörő képességekkel most már ki lehet ebből a képességből is törni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése