2012. október 22., hétfő

Dungeon Útmutató – Twilight Arbor Story Mód



A Destiny’s Edge tagjai még mindig saját útjukat járják, de vannak, akik szeretnék újra összehozni az öt hőst. Caithe szeretné összekötni a kellemest a hasznossal, ezért úgy gondolja, hogy egy csapással megszüntetni a Nightmare Court-os Faolain által jelentett veszélyt, valamint kibékíti Logant és Rytlockot. Az utóbbi sajnos nem fog összejönni…

Helyszín: Caledon Forest
Szükséges szint:
50

Twilight Arbor a Nightmare Court vezetőjének, Faolainnek a főhadiszállása. Célunk az ő legyőzése, amit természetesen testőrei és bajnokai nem fognak ölbe tett kézzel nézni. Nem fogunk vért izzadni a dungeon során, bár van 1-2 harc ami megizzaszthat minket, főleg ha túlsúlyban vannak a kisebb szintűek a csapatban.



Csapatunk az Antechamber-ből fog indulni, rögtön azután, hogy Rytlock ott is hagyott minket. Beszéljünk kicsit a dungeonben található trash mobokról. Zömében pókokkal és sylvarikkal fogunk találkozni, a pókok mérgeznek, tehát condition leszedő képesség legyen nálunk. A sylvarik közül egyedül a Knight veszélyes, nagyon gyakran használ knock down képességeket, tehát mindig őt verjük le először. Különböző támadó növényekkel is összehoz majd minket a sors, ezeket távolról semlegesítsük, mert elég nagyot sebeznek, de egy bizonyos idő után újra megjelennek, erre figyeljünk oda.
Az első teremben virágokba zárt sylvarikat kell kiszabadítanunk. Igen ám, de rafkósak ezek a nightmare-es fiúk, lányok és egypáran elbújtak ezekben és ránk támadnak, ha kinyitjuk a virágokat. Szóval arra kell itt figyelnünk, hogy egyesével nyitogassuk őket, ha nightmare-est találunk, azt verjük le, majd nyissuk a következőt. A dungeon-ben később is találni fogunk ilyen virágokat, hogy ha egy sylvarit sikerül belőle kimentetnünk, akkor kapunk egy 2 percig tartó boon-t, ami felgyógyít minket, ha a földre kerülünk.
Egy rövid szakasz után találkozunk az első kisboss-szal. A Spider Queen egy viszonylag könnyű ellenfél. Kis pókokat idéz, tehát legyen a csapatban 1-2 ember akik területi képességekkel bombázzák a boss környékét. Ezen kívül még a mérgezésre és a megkötésre kell figyelnünk, legyen nálunk condition leszedő képesség.



A pók legyőzése után újra egy nagyobb terembe érünk, itt hat darab Spell Blossom-ot kell semlegesítenünk. Folyamatos mozgással könnyedén elkerülhetjük a lövedéküket, miközben sorra végzünk velük. Közben megjelenhet pár nightmare-es, ezek elől is csak fussunk, amíg a növények el nem fogynak. Miután itt végeztünk, pár kutyus leverése után készülhetünk Faolain első bajnokára.
Sariel a Chamber of Envy-ben található. Egyetlen támadására, a knock down-ra kell figyelni. Ha sikerül valakit leütnie, akkor utána akkora sebzést tol bele, hogy szinte azonnal a földre kerül a játékos. Azonban mivel nincsen területi sebzése, a földön lévő játékost könnyedén felkeltheti a csapat, így gyakorlatilag lehetetlen veszíteni ebben a harcban. A terem két oldalán lévő szirtek segítségével  könnyedén kijátszhatjuk a bosst. Ha a peremről lőjük, akkor körbe kell futnia, hogy elérjen minket. Tehát a legésszerűbb ha a két szirtre szétosztjuk a csapatot és úgy lőjük a boss-t. Sariel legyőzése után nyithatjuk a dungeon első ládáját és folytathatjuk utunkat a víz alatt.



A víz alól feljőve rögtön pár nightmare-es vár ránk, ezért a csapat együtt menjen a felszínre és rögtön kezdjen el egy közös célpontot támadni. Lake of Fear-nél ne a hídon keljünk át, hanem a vizen keresztül induljunk el északra, a barlang bejárata felé. A barlangba vezető hidat lerombolják, ezért nekünk újjá kell azt építeni, amihez három tárgyra lesz szükségünk.
A tárgyak helyét fogaskerekek jelzik a térképen. Egy lesz délre, míg kettő északabbra. Ha a déli tárgy közelébe érünk, egy falka Nightmare Hound jelenik meg. Verjük le őket, majd gyűjtsük be a Spring Water-t. Kicsit északabbra, a fal mellett találjuk a Seed Bundle-t, itt pár nightmare-essel is meg kell küzdenünk. A harmadik összetevőhöz a víz alá kell mennünk és egy újabb kisboss-szal kell csatáznunk. Mielőtt behúznánk a boss-t öljük le a barracudákat.
A Mutated Fish-nek semmi különleges képessége sincs. Öljük le, gyűjtsük be a Fish Oil Fertilizer-t, javítsuk meg a hidat, kelljünk át rajta, és kezdjük meg a harcot a második bajnokkal.



Brangoire a dungeon legnehezebb boss-harcát nyújtja. Itt a csapat minden tagja váltson távolsági fegyverre. A boss maga nem sebez sokat, azonban rengeteg kis pókot idéz (Living Nightmare), amelyek felrobbannak és mérgező ködöt alkotnak, ha egy játékos közelébe érnek. Ezt a boss-t úgy tudjuk legyőzni, ha körülötte futkosunk, lehetőleg egyként mozogva, hogy a pókok ne fussanak velünk szembe. Futás közben lőjük a boss-t, valamint magunk alá is pakolhatunk sebző képességeket, hogy a mögöttünk jövő pókok azokba belefussanak és meghaljanak (nincs sok életük). Petek, minionok és a mesmerek illúziói nagyon jó figyelemelterelők lehetnek a pókok számára. Mielőtt a pókok felrobbannak, van pár másodpercünk, hogy arrébb guruljunk, ha esetleg szembe jönne velünk egypár és túl közel kerülnének. Amire figyelnünk kell még, az Brangoire fear képessége, ezzel nagyon ügyesen méregfelhőkbe tud minket küldeni, szóval legyen olyan képességünk, amivel le tudjuk ezt szedni magunkról. A méregfelhő nagyon erős, tehát azt kerüljük el mindenáron, ha ez sikerül, akkor a boss legyőzése már könnyedén megoldható.
A boss legyőzése után egy csapat kutyussal fogunk találkozni, ezek elég kemény ütéseket tudnak bevinni, ezért tartsuk tőlük a távolságot, lassítsuk, kössük meg őket. Verekedjük el magunkat a harmadik bajnokig és készüljünk egy laza menetre.
Cadeyrn nem fog problémát jelenteni, főleg az előző boss után. Egyszerűen csak addig kell ütni, míg meg nem hal. Egyetlen képessége az, hogy időnként egy-egy embert macskává változtat, visszaváltozni pedig csak úgy lehet, ha macskaként legyőzzük az egyik közelben álló Nightmare Puppie-t. Akik nem változtak át, azok maximum gyógyítani tudják a macska-játékost, mivel számukra továbbra is támadhatatlan a kutya. De mivel nem sűrűn használja ezt a képességét és viszonylag gyorsan le is lehet verni a boss-t, nem fogunk itt elakadni.



Az utolsó bajnok után folytassuk utunkat a Nursery felé. Itt egy újabb kisboss-szal fogunk találkozni. Az Unstable Husk-ot nem tudjuk megtámadni, először le kell kicsinyítenünk. Ehhez négy Essence of Nightmare-re lesz szükségünk, melyeket a közelben lévő virágokban rejtőző Nightmare Court tagok megölésével tudunk megszerezni. Egyesével nyissunk ki négy virágot, öljük le a négy harcost (egyesével!), majd a csapat négy tagja vegyen fel egy-egy essence-t és dobják rá a Husk-ra. Ekkor ő összemegy és támadhatóvá válik. Könnyedén leverhető, mivel csak egy kis-hatótávolságú stomp támadása van. Miután meghalt, megnyílik az út a dungeon utolsó boss-ához.
Annyi gúnyolódás után végre szemben állunk Faolainnal. Ő maga nem fog sokat harcolni a küzdelem során, mivel klónokat idéz meg. Pontosabban, Eir, Rytlock, Logan és Zojja klónjait. A harc menete a következő: Faolain egy fa tetején áll, őt nem bánthatjuk, a klónok ellen kell harcolnunk. Amikor egy klón meghal, Faolain lejön a földre és megpróbálja feléleszteni a klónt. Ilyenkor mindenkinek azonnal Faolaint kell támadnia, ha sikerül 75%-ra levinni az életét, akkor visszamenekül a fára és a halott klón halott marad. A menekülés után Faolain élete visszatölt, de emiatt nem kell aggódnunk. Öljünk le minden klónt ugyanígy (minden klón halálakor lejön Faolain és nekünk  le kell vernünk az életét 75%-ra). Annyi könnyítés van a dologban, hogy azt a klónt többször már nem kísérli meg feltámasztani, amelyiknek az élesztésében egyszer már megakadályoztuk.
Kicsit a klónok megölésének sorrendjéről. Elsőnek érdemes Eirrel végezni, mivel nagyon zavaró kd-s lövései vannak. Utána következhet Zojja, mivel az ő támadásai kicsit erősebbek, mint Rytlocké és Logané. A két közelharcost CC-zük és akkor nem okozhatnak gondot. Miután minden klón halott, Faolain véglegesen lejön, ekkor már semmi említésre méltót nem csinál. Verjük le az életét 30%-ra, ezzel megnyerve a harcot.



A következő útmutatóban: Caudecus’s Manor explorable mód

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése