2012. október 1., hétfő

Dungeon Útmutató – Caudecus’s Manor Story Mód



Az emberek évszázados háborúskodás és vérontás után fegyverszünetet kötöttek a charrokkal. Ennek megünneplésére vagyunk mi magunk is hivatalosak Caudecus miniszter Beetletun-i birtokára  A résztvevők között van még Jennah, Kryta királynője, Logan és Zojja is. Azonban, ahogy az lenni szokott, a harcok szünetelésének nem mindenki örül…

Helyszín: Queensdale
Szükséges szint: 40


Caudecus’s Manor ugyan a második dungeon, mégis sokkal egyszerűbb, mint az első (sőt, ez a legegyszerűbb, amivel jelenleg a játékban találkozhatunk). Igazi boss is csak kettő van itt és ezekhez sem kell semmilyen extra taktika. Csapdák nincsenek, trash mobok pedig nem vészesek, ha tudjuk, mit tudnak és, hogy nekünk mit kell csinálnunk. Nem túl változatos futam lesz ez (a cikk megírása is elég uncsi volt :D).



A dungeon egy kis nyomozással kezdődik, a résztvevőket kell faggatnunk gyanús dolgokról. Itt annyi a dolgunk, hogy szétszóródunk és kérdezgetünk, amíg a jobboldali csík meg nem telik. Uzolan gyanúsnak bizonyul, majd fel is fedi magát egy, a kastély ajtaján kitörő gólem segítségével, amely egy titkos helyre teleportálja a királynőt és néhány nagykövetet. Az első ellenségünk ez a gólem lesz.
A Prototype Golem elleni harchoz érdemes mindenkinek távolsági fegyverre váltani. Két fő képessége van, amikre figyelnünk kell. Az egyikkel tüzet lövell maga köré, ezt könnyedén elkerülhetjük, ha elég messze állunk tőle. A rakétái azonban sokkal veszélyesebbek, akár 1-2 lövésbe is bele lehet halni. Ezeket a rakétákat két módon kerülhetjük el: időben begurulunk a szökőkút mögé, vagy pedig a bokrokon állva harcolunk ellene. A boss legyőzése után, már nyithatjuk is az első ládát.



Ezután Zojja segítségével követhetjük a teleportáció “útvonalát” (csillogó valami a földön), ami a kastélyba vezet. Itt, ha követjük az aranyfonalat egy terembe érünk, ahol több lépcsőt láthatunk, de minket most az ajtó érdekel, ami előtt egy őr áll. A meggyőzés erejét kell alkalmaznunk, hogy átengedjen (értsd: addig kell ütni, míg ki nem fekszik). A Door Guard-nak semmilyen különleges képessége sincs, közelharcos, aki viszonylag nagyokat üt, de lehet CC-zni, szóval különösebb gondot nem jelenthet. A sikeres meggyőzés után kinyílik az ajtó, az újabb teremben pedig szeparatisták ütnek rajtunk.
Innentől kezdve csak velük fogunk találkozni. A rajtaütésben Fighter-ek és Sergeant-ok lesznek. Az utóbbiaknak elég erős távolsági támadásuk van, tehát érdemes lövedék visszaverő képességeket használni és őket támadni először. A Fightereket lehet CC-zni, vakítani, stb. A rajtaütés leverése után újabb ládát kapunk és haladhatunk tovább, le a pincébe.
A pincében két külön csoporttal kell megküzdenünk. Az elsőben Bomber-ekkel is találkozni fogunk, ők ugranak a prioritási lista élére, mivel a hátradobáló bombáik nagyon zavaróak tudnak lenni. A másodikban egy Champion is lesz, értelemszerűen őt hagyjuk a végére. Miután a pince is tiszta, egy kapun keresztül rejtett alagútba jutunk.



Az alagút végén egy újabb őr vár minket, akit a korábbi Door Guard-hoz hasonlóan könnyedén le lehet verni. A kapun túl találjuk az első elrabolt személyt, egy nornt és az őreit. Az őrök a korábbi csoportokhoz hasonló Separatist-ok. Miután levertük őket, térítsük magához a nornt egy vödör vízzel és gyűjtsük be a ládából a jutalmat.
Az alagútból kiérve, a változatosság kedvéért újabb szeparatistákkal találkozunk, majd, hogy valami újat is lássunk, egy Separatist érkezik kutyákkal maga mellett. A legtöbb kutyának kevés az élete, hamar meghalnak, csak a Separatist és a kutyák közül kettőnek a leverése fog kicsivel több időt igénybe venni. Szemben már láthatjuk a következő foglyot és őreit, de előtte a jobbra található úton verjük le a másik kutyás bandát, mivel ezek gondot okozhatnak a túsz kiszabadításakor.
A kutyások után koncentrálhatunk a dombon táborozó csapatra. A fán található magaslesen Sniper-ek vannak, akik viszont nem mozdulnak onnan, tehát a lenti bandát húzzuk a lőtávolságukon kívülre (nagyjából oda, ahol az első kutyás csapattal találkoztunk). Miután ők megvoltak, menjünk vissza a dombra és verjük le a Sniper-eket is és szabadítsuk ki a rabot. A láda kinyitása után haladhatunk tovább.
Már csak Jennah kiszabadítása van hátra, akit egy csapat szeparatista és a vezetőjük, Captain DeLana őriz. Ez a harc semmi gondot nem okozhat, hiszen a korábbról megszokott Separatist-ok vannak itt is jelen és DeLana sem erőlteti meg magát túlságosan. Csupán egy területi tűzsebzése van, ebből könnyedén kigurulhatunk, de úgy vettem észre, hogy nem sebez túl sokat. A csapat legyőzésével Jennah kiszabadul, mi pedig megkapjuk a jutalmunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése