2012. július 24., kedd

PvP Változások!



Ezeket a változtatásokat még pénteken, a béta kezdete előtt tették fel fórumra, de azóta nem volt időm cikket írni, így most kerülnek ki ide. Akik PvP-ztek, illetve WvW-ztek, azok valószínűleg már találkoztak ezen változtatások többségével, de valószínűleg lesz olyan, ami elkerülte a figyelmüket.

PvP változások

Új PvP térkép: Legacy of the Foefire
Ezt a Conquest térképet néhány klasszikus Guild Wars PvP térkép ihlette.
  • Minden csapatnak van egy NPC-kkel teli bázisa, amit meg lehet támadni.
  • Minden ilyen bázison van egy Guild Lord. Az ellenséges Guild Lord megölése sok pontot ér.
Újdonság: Fizetős automatikus bajnokságok
  • A fizetős automatikus bajnokságok már elérhetőek a Tournament Master-nél a PvP Lobby-ban.
  • Ez egy újfajta automatikus bajnokság, amelybe csak jeggyel lehet belépni. Ebben a bajnokságban több a jutalom, mint az ingyenes bajnokságban, és mindenki aki részt vesz, kap jutalmat.
  • Ehhez a bajnoksághoz teljes csapat kell [full roster]  és regisztráláskor a vezető dönti el, hogy ő állja-e az egész csapat nevezési díját, vagy erről minden tagnak magának kell gondoskodnia.
  • Jegyeket új rangok megszerzésével, bajnokságok megnyerésével és a gem store-ból lehet szerezni. Ha valamilyen oknál fogva kilépsz a csapatból, akkor a jegyedet in-game levélben kapod vissza. A jegyedet akkor is visszakapod, ha a meccs szerver oldali hiba miatt újraindult.
Részleges bajnoksági csapatok
Az ingyenes bajnokságokra most már nem-teljes csapatokkal is lehet regisztrálni. Egy öttagú csapatnak már nem kell erre a bajnokságra regisztrálnia. Bármennyi barátoddal alkothattok egy csapatot, és ezt a részleges csapatot regisztrálhatjátok a bajnokságra. A játék egy olyan másik részleges csapatot fog a te csapatod mellé sorolni, amelyikkel együtt meglesz a teljes csapat, majd ez az új, összerakott csapat indul a bajnokságban, amikor a játék meccset talál.
Bajnokság frissítések
A bajnokságokban most már térképrotáció működik, a térképek a körök alapján változnak. Első kör: Legacy of the Foefire, második kör: Battle for Khylo, harmadik kör: Realm of the Niflhel
Új kivégzések
A játékosok most új “Finish Them!” animációkat szerezhetnek. Olyan tárgyakat szerezhetnek, amelyek segítségével korlátozott ideig speciális kivégző mozdulatokat használhatnak. Ezeket az új kivégző mozdulatokat PvP jutalomládákból lehet szerezni, illetve a Black Lion Trading Company-ből vásárolni. Vannak olyan kivégzőmozdulatok, amelyek PvP rangokat jelölnek (nyúl, szarvas), illetve speciális ‘fun’ kivégzések is, mint amikor egy tehenet dobsz az ellenfeledre.
PvP jutalmazási változások
  • Speciális rang jutalom ládákat adtunk hozzá a játékhoz, melyeket akkor kapsz meg, ha változik a rangod. A Gold, Silver és Bronze ládákat átneveztük, hogy passzoljanak a rangjukhoz.
  • A PvP jutalmak most már szétbonthatóak PvP salvage kit-ekkel, amelyeket a glory vendorok-nál lehet megvenni.
  • A szétbontott PvP tárgyakat  a Mystic Forge-ban lehet újrakombinálni, ezzel új tárgyakat készítve.
Egyéb PvP változások
  • Pont tooltip-ek hozzáadva.
  • A Mystic Forge hozzáadva a Heart of the Mists-hez.
  • PvP tárgy receptek hozzáadva a Mystic Forge-hoz.
  • Változott a Forest of Niflhel térképen megölt lényekért járó pont (jelenleg 25 pont).
  • A Jotun életpontjait növeltük.
  • A Wall of Champions-on javítottuk a szöveget.
  • Változott a játékosok megöléséért járó pont (10-ről 5-re).
  • “Skirmisher” bónusz hozzáadva a játékhoz. Működésében ez hasonlít a Defender-hez és az Assaulter-hez, mindig kapsz Skirmisher pontot, ha olyankor ölsz meg egy játékost, amikor nem vagy foglalópont közelében.

WvW változások

Újdonság: Őrszemek [sentries]
Az őrszemek egy emberre tervezett foglalópontok, amelyek a fő célpontok közti utakon találhatóak. Egy pontot nyer az a csapat, aki megöli őt és elfoglalja a pontot.
Meccs kezdés frissítések
  • Stonemist Castle kapui zárva vannak, amikor egy új meccs kezdődik.
  • A csapatok minden meccset úgy kezdenek, hogy birtokukban van a saját Borderland-jük 3 vára és az északi tornyok. Az ellenséges csapatok a safe pontjukhoz legközelebb eső tornyot birtokolják kezdéskor.
  • Minden csapat a safe pontjához legközelebb eső várat és tornyokat birtokolja a meccs kezdetekor, az Eternal Battleground-on.
  • A Supply Camp-ek a meccs kezdetekor elfoglalatlan állapotban vannak, kivéve az egyes Borderland-eken a legészakibbakat, amelyek az otthoni csapatok birtokában vannak.
Quaggan zsoldos tábor frissítés
Ez a tábor nagymértékben át lett dolgozva.
  • A csapatok most már el tudják foglalni a Borderland-eken a víz alatt található időjárási pilléreket, ezzel egy quaggan sámánt küldve a legközelebbi várhoz.
  • A quaggan sámán az időjárás pillérnél jelenik meg, majd elindul a legközelebbi vár felé, hogy megvédje, vagy megtámadja azt egy viharral, ami körbeveszi a várat.
  • A csapatok megszüntethetik a vihart, ha elpusztítják a várhoz legközelebb eső időjárási pillért, illetve egy rövid időre azzal is, ha megölik a sámánt.
  • A minden Borderland közepén megtalálható sziget quaggan-okat küld a déli célpontok felé, hogy harcoljanak a szigetet irányító félért.
Ostromgép frissítések
  • Az ostromgépek elpusztításáért most már jár xp. Az ostromgép építő területek lerombolásáért nem jár xp.
  • A hajítógépek és az ágyúk most valamivel gyorsabban forognak.
  • Az Arrow Cart supply költsége most 20.
  • A Ballista supply költsége most 30.
  • A katapult sebzését növeltük.
Egyéb WvW változások
  • A loot, ami játékosok vagy szörnyek megölésekor esik, azonnal a játékos lábához kerül.
  • Az őrök elhelyezkedését minden célpontnál megváltoztattuk.
  • Az Orb of Power bónusz most plusz stat pontokat ad.
  • A képernyő tetején van egy új UI elem WvW-ben. Ez mutatja, hogy mennyi pontot fog kapni a csapatod a következő összesítéskor, az időt a következő összesítésig és a nálad lévő supply mennyiséget.
  • A kapukért most már járnia kell xp-nek.
  • A dolyak karavánok, amelyek sikeresen elérik úti céljuk végét, szinte azonnal újra útnak indulnak.
  • A citadellákban a guild és személyi bankárok helyet cseréltek.
  • Minden célpont fejlesztésének költségét növeltük.
  • Minden személyi fejlesztés több időt vesz igénybe.
  • Az Armor Trader-eknél most már lehet venni invader ring-et, amulettet és kiegészítőket, Badges of Honor-ból.
  • A Siegemaster-ek most már Badges of Honor-ért is árulnak ostromgép tervrajzokat.

Egyéb

  • Csökkentettük a trait újratanulás költségét.
  • A javítási költség most már a tárgy ritkaságától és szintjétől függ, nem pedig a játékos szintjétől.
  • Növeltük azt az időt, ami egy legyőzött játékos újraélesztéséhez kell, harc közben.
  • Frissítettük a képességek megszerzésének gyorsaságát.
  • A leszinteződés most csak akkor lép érvénybe, ha a játékos egynél több szinttel magasabb annál a területnél, ahol van. A leszinteződés során egy szinttel a terület szintje fölött marad a játékos.
  • Javítottunk a pet AI-n.
  • A Bank és Collection tab-ok most már elérhetőek az összes crafting állomásnál.
  • Most már minden gyűjthető cuccot egyszerre a bankodba tudsz küldeni, az Inventory jobb felső sarkában található menüvel.
Guild
  • Egy új guild alapítása most 1 ezüstbe kerül és 50 fő lehet a tagja.
  • A tagsági korlátot 5 alkalommal lehet növelni, maximum 500-ra úgy, hogy beszélünk a Guild Registrar NPC-vel és eleget teszünk a tagsági követelményeknek.
  • A Guild fejlesztéseket újraszerveztük. A korai szintek lokális előnyökkel járnak és sokkal inkább szociális célt szolgálnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése