2012. augusztus 1., szerda

Stressz Teszt Augusztus 2.-án 21:00 - 01:00



Sejteni lehetett abból a kábé 1 GB adatból, ami lecuppant a napokban  a klienshez, hogy készülődik egy új teszt. 4 óra arra elég lesz, hogy dühöngj az elején egy kicsit, hogy nem megy semmi (PvP, WvW, TP), aztán meg kipróbálj egy új faj-kaszt kombót olyan 6-8 szintig. Sokan úgy találtak rá a fő karakterükre, hogy adtak egy esélyt valami olyannak, ami ránézésre nem tetszett, próbáld meg te is, ha még nem láttál mindent! Szerintem lesz még stressz teszt amúgy, ez csak az első tűzoltás.
Ha már posztolok, berakom ezt is, amit Morn talált redditen a BWE3-mas észrevehetően kisebb DE nehézséggel kapcsolatban.
Sziasztok,
egy kis infó a BWE3 nehézségi szintjével kapcsolatban (ugye sok volt a panasz, hogy túl könnyű lett a BWE2-höz képest a game). Redditen lett kipostolva Anet által. A fordítással nem bajlódnék, ha nem muszáj, a legtöbben értik az angolt is úgyhiszem. Röviden a lényeg annyi, hogy egy bug miatt volt könnyebb az utolsó béta hétvége (ebben személy szerint kételkedem, de valamit mondani kell), amit most megtaláltak és kijavítottak illetve folyamatosan balancolják a játékot minden szempontból.

Forrás:
http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/xij3o/bwe3_difficulty/

“Greetings Heroes of Tyria,
We wanted to give you all an update on the Difficulty of BWE3, as it has been the topic of many conversations recently.
First of all, it is important to understand that the game is still in Beta and that we continue to balance on a daily basis. This said, and as usual, your feedback has proven invaluable. Following the weekend we drilled into our Event metrics, and discovered that the difficulty had indeed changed between BWE3 vs. BWE2. We moved ahead with a check on our core systems to find out if any global change/bug had incurred a generic adjustment to the balance of the game. Quickly we found this to be the case, and the issue has now been corrected.
We also wanted to take the time to mention, that we feel the overall pacing of the game is exactly where we want it. Specifically that we do not want the player to be in a constant state of overly challenging gameplay, and therefore the difficulty is now reflective of the balance found in BWE2, without a change in overall pacing.
Finally, we continue to balance both our creatures and our professions. Your feedback, once again has proven invaluable to us, and we ask that you continue to let us know what you think about the game, and keep posting your suggestions as we get ever closer to the release of Guild Wars 2.
See you in Tyria!
ChrisW”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése