2012. szeptember 21., péntek

Dungeon Útmutató: Bevezetés



Így pár héttel a megjelenés után most már én is ott tartok, hogy elkezdtem dungeonökbe járkálni, ami egyelőre kimerült egy AC és egy CM story módban, de lesz ez még így se. Ezzel a poszttal egy cikksorozatot indítok el, amely a dungeonökön vezeti keresztül az olvasókat, tippeket, tanácsokat és taktikákat osztva meg velük. Ezeket a cikkeket saját tapasztalatok alapján fogom írni, tehát úgy jönnek majd a cikkek, ahogy csinálom a dungeonöket, vagyis el fog tartani egy darabig, míg a végére érek. :) Mivel saját véleményem, benyomásom alapján írom majd ezeket, nagy a valószínűsége, hogy egy-egy bosshoz létezik más/jobb taktika is, ezeket természetesen szívesen várom majd az adott dungeon útmutatójának kommentjei között.
Mint sokan tudjátok, a játékban jelen pillanatban nyolc dungeon van, amelyek mindegyikéhez tartozik egy story és egy explorer mód. A nyolc dungeon a következő (mellettük a használt rövidítéseik és a story/explorer mód szintkövetelményei):
  • Ascalonian Catacombs (AC) 30+; 35+
  • Caudecus’s Manor (CM) 40+; 45+
  • Twilight Arbor (TA) 50+; 55+
  • Sorrow’s Embrace (SE) 60+; 65+
  • Citadel of Flame (CoF) 70+; 75+
  • Honor of the Waves (HoW), (HotW) 76+; 80
  • Crucible of Eternity (CoE) 78+; 80
  • Arah 80; 80
Végezetül, jöjjön pár általános érvényű tipp, mire figyeljetek egy dungeon előtt/közben:
  • Mindig javíttasd meg a páncélod, mielőtt dungeonbe mész, ha lehet, vigyél magaddal Instant Repair Canister-t.
  • A táskáidat, amennyire csak tudod, ürítsd ki.
  • Mindig legyen nálad legalább egy salvage kit csomag.
  • Ha megteheted, minden, a kasztod által használható fegyverből legyen nálad egy; sosem tudhatod, milyen skillekre lesz szükséged.
  • Ha még nincs meg minden skilled, akkor lehetőleg legyenek el nem költött skillpontjaid, ha esetleg valamilyen új skillre lenne szükség a dungeonben, azt ki tudd váltani.
  • Mikor már benn vagy a dungeonben, érdemes eltolni egy magic find booster-t, vagy megenni egy ilyen boost-ot adó ételt.
  • A dungeonökben hatványozottan igaz az, hogy állandóan mozogni kell harc közben.
  • A csapatban mindig legyen legalább egy-két olyan játékos, akik kombó indítókat tudnak létrehozni (tűzfüggöny, méregfelhő, stb), ha ezeket kihasználjátok, nem csak a túlélésre van nagyobb esélyetek, de a sebzéskiosztásotok is jócskán növekedhet.
  • Néha gyorsabb és biztonságosabb, ha halál esetén nem az élesztésre várunk, hanem egy közeli waypoint-nál feléledünk és visszafutunk segíteni.
  • Condition leszedő skilled feltétlenül legyen, vagy ha összeszokott csapattal mész, akkor tudjatok olyan kombót létrehozni, amely leszedi ezeket az ártásokat.
Egyelőre ennyi lenne, az első útmutató az Ascalonian Catacombs story módját fogja majd taglalni és még talán a hétvégén, de legkésőbb jövő hét elején érkezik. Addig is, legyetek jók!
Update: A fórumon találtam egy Arenanetes megjegyzést, ami ebbe a témába vág, íme:
we’re very aware that our reward system is not up to par for dungeons. It is something we are actively working on right now, to try and find a solution for. I’m not going to talk about what our plans are because I don’t want us to be trapped in promises, but I will say this: We know, and are actively working on updating the system. ~Robert Hrouda
A lényeg, tudják, hogy a dungeon reward rendszer nem túl jó és dolgoznak rajta. Tervekről nem szeretne beszélni, mert nem szeretne be nem tartott ígéreteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése