Így pár héttel a megjelenés után most már én is ott tartok, hogy elkezdtem dungeonökbe járkálni, ami egyelőre kimerült egy AC és egy CM story módban, de lesz ez még így se. Ezzel a poszttal egy cikksorozatot indítok el, amely a dungeonökön vezeti keresztül az olvasókat, tippeket, tanácsokat és taktikákat osztva meg velük. Ezeket a cikkeket saját tapasztalatok alapján fogom írni, tehát úgy jönnek majd a cikkek, ahogy csinálom a dungeonöket, vagyis el fog tartani egy darabig, míg a végére érek. :) Mivel saját véleményem, benyomásom alapján írom majd ezeket, nagy a valószínűsége, hogy egy-egy bosshoz létezik más/jobb taktika is, ezeket természetesen szívesen várom majd az adott dungeon útmutatójának kommentjei között.
Mint sokan tudjátok, a játékban jelen pillanatban nyolc dungeon van, amelyek mindegyikéhez tartozik egy story és egy explorer mód. A nyolc dungeon a következő (mellettük a használt rövidítéseik és a story/explorer mód szintkövetelményei):
- Ascalonian Catacombs (AC) 30+; 35+
- Caudecus’s Manor (CM) 40+; 45+
- Twilight Arbor (TA) 50+; 55+
- Sorrow’s Embrace (SE) 60+; 65+
- Citadel of Flame (CoF) 70+; 75+
- Honor of the Waves (HoW), (HotW) 76+; 80
- Crucible of Eternity (CoE) 78+; 80
- Arah 80; 80
- Mindig javíttasd meg a páncélod, mielőtt dungeonbe mész, ha lehet, vigyél magaddal Instant Repair Canister-t.
- A táskáidat, amennyire csak tudod, ürítsd ki.
- Mindig legyen nálad legalább egy salvage kit csomag.
- Ha megteheted, minden, a kasztod által használható fegyverből legyen nálad egy; sosem tudhatod, milyen skillekre lesz szükséged.
- Ha még nincs meg minden skilled, akkor lehetőleg legyenek el nem költött skillpontjaid, ha esetleg valamilyen új skillre lenne szükség a dungeonben, azt ki tudd váltani.
- Mikor már benn vagy a dungeonben, érdemes eltolni egy magic find booster-t, vagy megenni egy ilyen boost-ot adó ételt.
- A dungeonökben hatványozottan igaz az, hogy állandóan mozogni kell harc közben.
- A csapatban mindig legyen legalább egy-két olyan játékos, akik kombó indítókat tudnak létrehozni (tűzfüggöny, méregfelhő, stb), ha ezeket kihasználjátok, nem csak a túlélésre van nagyobb esélyetek, de a sebzéskiosztásotok is jócskán növekedhet.
- Néha gyorsabb és biztonságosabb, ha halál esetén nem az élesztésre várunk, hanem egy közeli waypoint-nál feléledünk és visszafutunk segíteni.
- Condition leszedő skilled feltétlenül legyen, vagy ha összeszokott csapattal mész, akkor tudjatok olyan kombót létrehozni, amely leszedi ezeket az ártásokat.
Update: A fórumon találtam egy Arenanetes megjegyzést, ami ebbe a témába vág, íme:
we’re very aware that our reward system is not up to par for dungeons. It is something we are actively working on right now, to try and find a solution for. I’m not going to talk about what our plans are because I don’t want us to be trapped in promises, but I will say this: We know, and are actively working on updating the system. ~Robert HroudaA lényeg, tudják, hogy a dungeon reward rendszer nem túl jó és dolgoznak rajta. Tervekről nem szeretne beszélni, mert nem szeretne be nem tartott ígéreteket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése