2012. június 24., vasárnap

PvP


Struktúrált PvP
Struktúrált PvP két elsődleges módra lesz felosztva: versenysorozatok[tournament] és az inkább casual játékosoknak un. pick up játék ahol egy kevésbé szervezett csapatban játszhatunk de persze itt is mehetünk barátainkal, guildünkkel hogyha úgy tartja kedvünk.
Versenysorozatok nagyobb szervezettséget igényel ami 5vs5-ben történik, de a pályák ugyanazok mint a fentebb említett pick-up meccseknél ezzel segítve azt, hogy előre tudjon mindenki gyakorolni és ne érje meglepetés hogyha esetleg részt akar venni a tournament-eken. Ezek többféle időközönként lesznek elérhetők más jutalmazási szinttel, hogy a kevésbé tapasztalt csapatok is jól érezhessék magukat míg a hardcore játékosoknak külön tournament lesz.
Íme a tournamentek fajtái:
Pickup Tournament: Egyenes kieséses versenysorozat ahol a játék 8 csapatra vár mielőtt elkezdődik. Miután elindult 3 fordulón mennek keresztül és a győztes minősítő[qualifier] pontot kap.
Havonta induló tournament: Minden hónapban megrendezésre kerül, ahhoz hogy csatlakozni tudj el kell érni egy bizonyos számú pontot amit előzőleg szereztél
Éves tournament: Ezeknek a nagyszabású versenysorozatoknak résztvevői a fentebb említettek győzteseiből fognak állni. Azok, akik megnyerik büszkén állíthatják majd magukról, hogy az év legjobb PvP játékosai.
Végezetül a játékosok által készített tournamentek: Ezeket teljes mértékben a játékosok döntik el, hogy milyen legyen ezzel utat nyitva az egyéni versenyek rendezésének , és a Gw2  igazi e-sportá válásának.
Működésük
A pickup játékok hasonlóan fognak működni mint az FPS játékokban megszokott rendszer, hogy látod a szervereket, mennyien vannak rajta,milyen pálya fut éppen stb. Elérhető csapat létszám az 5vs5 és a 10vs10, de ha úgy tartja kedvünk akár 1vs1-et is lehet játszani.
Az a karakter aki belép a strukturált PvPbe megkapja az elérhető legnagyobb szintet és minden képességet, fegyvert anélkül, hogy meg kellene szereznie azokat. A játékosok statisztikája követve lesz és ezt felhasználva lesz besorolva a játékos.
Néhány játékelem megváltozik, például ha downed állapotba kerülsz akkor ugyanúgy tudsz tovább harcolni, de az ellenségnek lehetősége lesz kivégezni téged ha a közeledbe jön.
Több térkép is lesz ebből még csak egyről rántották le a leplet és az a Battle of Kyhlo, amit jelenleg csak Conquest játékmódban ismerünk.
Érdekességek:
-Kyhlo egy erőd volt Ascalonban, a legendás Ascalon’s Chosen guild otthona később a Guild Wars idejében a Zealots of Shiverspeak ostrom alá vette és a csatában megölték Devona apját.
-Guild Wars korai bétájában egy outpost volt Ascalonban de később átnevezték Ascalon City-vé
World versus World
World versus World [ismert még wvw , world pvp, és casual pvp-ként is] egy játékos játékos elleni játékmód ahol 3 szerver vagy világ játszik egymás ellen. A meccsek egy találomra kiválasztott óriási pályán fog játszódni ami lehetővé teszi hogy játékosok százai csatlakozzanak a harcokhoz szintjétől függetlenül.
World PvP-t casual játékosoknak találták ki, hogy kikapcsolódást nyújtson a struktúrált PvP és a PvE között. Az az ötlet, hogy a játékosok bármilyen szinten vagy PvP tapasztalattal nem csak részt vegyenek benne , hanem hatással is legyenek azzal hogy-hogyan játszanak.
Helyszín és elérése.
A World PvP a Mist-ben[lap alján magyarázat] játszódik. Ez elérhető lesz a karakterek számára szinte már azonnal a karakter készítés után de azok a játékosok akik becsatlakoznak a jelenlegi képességeikkel és felszerelésükkel lesznek bent, de a rendszer feldob az átlagos 80as szintűekhez.

World vs World vs World térkép
Mechanikája a World PvPnek
Minden második héten 3 világ fogja összemérni erejét. A 3 szerencsés úgy dől el, hogy igyekeznek a legjobban kiegyenlíteni az esélyeket ezáltal nem fogják mélyvízbe dobni az újabb világokat. A világok a ranglistán egyre feljebb kerülnek minden egyes elért győzelem után. A harc alatt nincs semmilyen közvetlen módja annak, hogy kommunikáljanak egymással.
Egy harcmező lesz induláskor ami még 3 pályára fog szétválni. Mind a 3 világnak lesz egy semleges pályája ahol termelni fogja az erőforrásait és területeit védeni fogja az ellenséges támadásokkal szemben, várakban erődökben vagy kisebb részeken mint például bányákban, szélmalmokban, kereskedő táborokban,falukban stb. Ezek a pontok jó célt fognak szolgálni arra, hogy mindenki megtalálja azt amiben részt akar venni, például a nagyobb guildek védhetik a várakat a többi jelentkezővel , vagy kisebb baráti körök meg a többi kulcsfontosságú területeket vagy akár elzárhatják az ellenség ellátásait, gyengíthetik a védelmüket vagy elfoglalhatják azokat a pontokat amik megállítják az ostromlók erősítését.
A pályán természetesen lesznek védő céllal NPC-k is akik segítenek de elsősorban a játékosok fogják jelenteni a legnagyobb fenyegetést az ellenséges erők számára.
Amikor egy új menet elkezdődik, a játékosok bármikor becsatlakozhatnak a kezdő térképükről és elfoglalhatnak pontokat rajta. Nyersanyagokat a bányákból és favágó telepekről lehet majd szerezni ami a falak újraépítéséhez, ostromgépek és általánosságban minden ami erődök védelméhez kell. Amikor tovább haladnak a középső térképre azok a játékosok akik csatlakoznak a világuk portáljánál fog éledni. Innen tovább haladhatnak majd az ottani területek elfoglalására miközben leszámolnak a másik két világ hódítóival akik az ellenséges kezdő térképét akarják megszállni. Amikor a játékosok a középső térképen foglalnak vagy vesztenek területeket azok kihatnak a maguk mögött hagyott kezdő területükre is. A két hét leteltével a meccs lezáródik és a világ rangja frissítődik végül új kezdődik.
Jutalmak
Globális és egyéni jutalmazás van a World vs Worldben
Világra kiható jutalmazás
Területek és foglalási pontok a pályán belül előnyökhöz juttatja a világban játszókat, például gyorsabb élet regeneráció, megnövelt drop rate[szörnyek több dolgot dobnak] vagy tapasztalati pont egy megadott ideig.
Egyéni jutalmazás
Játékosok tapasztalati pontot szereznek ezáltal szinteztetve karakterüket, beleértve a ranger peteket. A World PvPben ha megölsz egy játékost fegyvereket, páncélzatot és egyéb finomságot dobhatnak ezáltal nem kell elhagynod a területet azért, hogy felszerelést szerezz.

Wvw-ről többet megtudhatsz itt: link

The Mist
A The Mists a legősibb dolog a világon, pontosabban egy űr a világok és tartományok közt hol a világok lényei találkoznak.A The Mists a Lord Odran által nyitott portálokon keresztül lesz elérhető.Továbbá ez csatlakoztatja össze az összes világot és
köti össze a multiverzumot, beleértve a múltat,a jelent, a jövőt és az összes dolog forrását.A The Mists közepén húzódik meg a Rift amelynek szintén a közepén található meg a Hall of Heroes.
A The Mists egy kezdetleges valóság mely a világok közt helyezkedik el és valójában ezek a valóság építő kövei. Itt tartózkodnak a különböző túlvilágiak és több isten és erősebb lényeg hazája is ide köthető.A The Mists az őt körülvevő világoktól rezonál aprócska saját valóságot teremtve,szigeteket melyek megmutatják világuk multját.
A The Mists egy Csatatértként(battleground) fog szolgálni a World Pvpben.
-Forrás jelentős része a Guild Wars 2 wikipédiáról származik, ez alapján lett megírva a cikk, a Mistről szóló szöveget Rixxon fordította ismét köszönöm neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése