Struktúrált PvP
Struktúrált PvP két elsődleges módra lesz felosztva:
versenysorozatok[tournament] és az inkább casual játékosoknak un. pick
up játék ahol egy kevésbé szervezett csapatban játszhatunk de persze itt
is mehetünk barátainkal, guildünkkel hogyha úgy tartja kedvünk.
Versenysorozatok nagyobb szervezettséget igényel ami 5vs5-ben
történik, de a pályák ugyanazok mint a fentebb említett pick-up
meccseknél ezzel segítve azt, hogy előre tudjon mindenki gyakorolni és
ne érje meglepetés hogyha esetleg részt akar venni a tournament-eken.
Ezek többféle időközönként lesznek elérhetők más jutalmazási szinttel,
hogy a kevésbé tapasztalt csapatok is jól érezhessék magukat míg a
hardcore játékosoknak külön tournament lesz.
Íme a tournamentek fajtái:
Pickup Tournament: Egyenes kieséses versenysorozat ahol a játék 8
csapatra vár mielőtt elkezdődik. Miután elindult 3 fordulón mennek
keresztül és a győztes minősítő[qualifier] pontot kap.
Havonta induló tournament: Minden hónapban megrendezésre kerül, ahhoz hogy csatlakozni tudj el kell érni egy bizonyos számú pontot amit előzőleg szereztél
Éves tournament: Ezeknek a nagyszabású versenysorozatoknak résztvevői a fentebb említettek győzteseiből fognak állni. Azok, akik megnyerik büszkén állíthatják majd magukról, hogy az év legjobb PvP játékosai.
Végezetül a játékosok által készített tournamentek: Ezeket teljes mértékben a játékosok döntik el, hogy milyen legyen ezzel utat nyitva az egyéni versenyek rendezésének , és a Gw2 igazi e-sportá válásának.
Havonta induló tournament: Minden hónapban megrendezésre kerül, ahhoz hogy csatlakozni tudj el kell érni egy bizonyos számú pontot amit előzőleg szereztél
Éves tournament: Ezeknek a nagyszabású versenysorozatoknak résztvevői a fentebb említettek győzteseiből fognak állni. Azok, akik megnyerik büszkén állíthatják majd magukról, hogy az év legjobb PvP játékosai.
Végezetül a játékosok által készített tournamentek: Ezeket teljes mértékben a játékosok döntik el, hogy milyen legyen ezzel utat nyitva az egyéni versenyek rendezésének , és a Gw2 igazi e-sportá válásának.
Működésük
A pickup játékok hasonlóan fognak működni mint az FPS játékokban
megszokott rendszer, hogy látod a szervereket, mennyien vannak
rajta,milyen pálya fut éppen stb. Elérhető csapat létszám az 5vs5 és a
10vs10, de ha úgy tartja kedvünk akár 1vs1-et is lehet játszani.
Az a karakter aki belép a strukturált PvPbe megkapja az elérhető
legnagyobb szintet és minden képességet, fegyvert anélkül, hogy meg
kellene szereznie azokat. A játékosok statisztikája követve lesz és ezt
felhasználva lesz besorolva a játékos.
Néhány játékelem megváltozik, például ha downed állapotba kerülsz akkor ugyanúgy tudsz tovább harcolni, de az ellenségnek lehetősége lesz kivégezni téged ha a közeledbe jön.
Néhány játékelem megváltozik, például ha downed állapotba kerülsz akkor ugyanúgy tudsz tovább harcolni, de az ellenségnek lehetősége lesz kivégezni téged ha a közeledbe jön.
Több térkép is lesz ebből még csak egyről rántották le a leplet és az a Battle of Kyhlo, amit jelenleg csak Conquest játékmódban ismerünk.
Érdekességek:
-Kyhlo egy erőd volt Ascalonban, a legendás Ascalon’s Chosen guild
otthona később a Guild Wars idejében a Zealots of Shiverspeak ostrom alá
vette és a csatában megölték Devona apját.
-Guild Wars korai bétájában egy outpost volt Ascalonban de később átnevezték Ascalon City-vé
-Guild Wars korai bétájában egy outpost volt Ascalonban de később átnevezték Ascalon City-vé
World versus World
World versus World [ismert még wvw , world pvp, és casual pvp-ként
is] egy játékos játékos elleni játékmód ahol 3 szerver vagy világ
játszik egymás ellen. A meccsek egy találomra kiválasztott óriási pályán
fog játszódni ami lehetővé teszi hogy játékosok százai csatlakozzanak a
harcokhoz szintjétől függetlenül.
World PvP-t casual játékosoknak találták ki, hogy kikapcsolódást
nyújtson a struktúrált PvP és a PvE között. Az az ötlet, hogy a
játékosok bármilyen szinten vagy PvP tapasztalattal nem csak részt
vegyenek benne , hanem hatással is legyenek azzal hogy-hogyan játszanak.
Helyszín és elérése.
A World PvP a Mist-ben[lap alján magyarázat] játszódik. Ez elérhető
lesz a karakterek számára szinte már azonnal a karakter készítés után de
azok a játékosok akik becsatlakoznak a jelenlegi képességeikkel és
felszerelésükkel lesznek bent, de a rendszer feldob az átlagos 80as
szintűekhez.
Mechanikája a World PvPnek
Minden második héten 3 világ fogja összemérni erejét. A 3 szerencsés
úgy dől el, hogy igyekeznek a legjobban kiegyenlíteni az esélyeket
ezáltal nem fogják mélyvízbe dobni az újabb világokat. A világok a
ranglistán egyre feljebb kerülnek minden egyes elért győzelem után. A
harc alatt nincs semmilyen közvetlen módja annak, hogy kommunikáljanak
egymással.
Egy harcmező lesz induláskor ami még 3 pályára fog szétválni. Mind a 3
világnak lesz egy semleges pályája ahol termelni fogja az erőforrásait
és területeit védeni fogja az ellenséges támadásokkal szemben, várakban
erődökben vagy kisebb részeken mint például bányákban, szélmalmokban,
kereskedő táborokban,falukban stb. Ezek a pontok jó célt fognak
szolgálni arra, hogy mindenki megtalálja azt amiben részt akar venni,
például a nagyobb guildek védhetik a várakat a többi jelentkezővel ,
vagy kisebb baráti körök meg a többi kulcsfontosságú területeket vagy
akár elzárhatják az ellenség ellátásait, gyengíthetik a védelmüket vagy
elfoglalhatják azokat a pontokat amik megállítják az ostromlók
erősítését.
A pályán természetesen lesznek védő céllal NPC-k is akik segítenek de elsősorban a játékosok fogják jelenteni a legnagyobb fenyegetést az ellenséges erők számára.
A pályán természetesen lesznek védő céllal NPC-k is akik segítenek de elsősorban a játékosok fogják jelenteni a legnagyobb fenyegetést az ellenséges erők számára.
Amikor egy új menet elkezdődik, a játékosok bármikor
becsatlakozhatnak a kezdő térképükről és elfoglalhatnak pontokat rajta.
Nyersanyagokat a bányákból és favágó telepekről lehet majd szerezni ami a
falak újraépítéséhez, ostromgépek és általánosságban minden ami erődök
védelméhez kell. Amikor tovább haladnak a középső térképre azok a
játékosok akik csatlakoznak a világuk portáljánál fog éledni. Innen
tovább haladhatnak majd az ottani területek elfoglalására miközben
leszámolnak a másik két világ hódítóival akik az ellenséges kezdő
térképét akarják megszállni. Amikor a játékosok a középső térképen
foglalnak vagy vesztenek területeket azok kihatnak a maguk mögött
hagyott kezdő területükre is. A két hét leteltével a meccs lezáródik és a
világ rangja frissítődik végül új kezdődik.
Jutalmak
Globális és egyéni jutalmazás van a World vs Worldben
Világra kiható jutalmazás
Területek és foglalási pontok a pályán belül előnyökhöz juttatja a világban játszókat, például gyorsabb élet regeneráció, megnövelt drop rate[szörnyek több dolgot dobnak] vagy tapasztalati pont egy megadott ideig.
Területek és foglalási pontok a pályán belül előnyökhöz juttatja a világban játszókat, például gyorsabb élet regeneráció, megnövelt drop rate[szörnyek több dolgot dobnak] vagy tapasztalati pont egy megadott ideig.
Egyéni jutalmazás
Játékosok tapasztalati pontot szereznek ezáltal szinteztetve
karakterüket, beleértve a ranger peteket. A World PvPben ha megölsz egy
játékost fegyvereket, páncélzatot és egyéb finomságot dobhatnak ezáltal
nem kell elhagynod a területet azért, hogy felszerelést szerezz.
Wvw-ről többet megtudhatsz itt: link
The Mist
A The Mists a legősibb dolog a világon, pontosabban egy űr a világok
és tartományok közt hol a világok lényei találkoznak.A The Mists a Lord
Odran által nyitott portálokon keresztül lesz elérhető.Továbbá ez
csatlakoztatja össze az összes világot és
köti össze a multiverzumot, beleértve a múltat,a jelent, a jövőt és az összes dolog forrását.A The Mists közepén húzódik meg a Rift amelynek szintén a közepén található meg a Hall of Heroes.
köti össze a multiverzumot, beleértve a múltat,a jelent, a jövőt és az összes dolog forrását.A The Mists közepén húzódik meg a Rift amelynek szintén a közepén található meg a Hall of Heroes.
A The Mists egy kezdetleges valóság mely a világok közt helyezkedik
el és valójában ezek a valóság építő kövei. Itt tartózkodnak a különböző
túlvilágiak és több isten és erősebb lényeg hazája is ide köthető.A The
Mists az őt körülvevő világoktól rezonál aprócska saját valóságot
teremtve,szigeteket melyek megmutatják világuk multját.
A The Mists egy Csatatértként(battleground) fog szolgálni a World Pvpben.
-Forrás jelentős része a Guild Wars 2 wikipédiáról származik,
ez alapján lett megírva a cikk, a Mistről szóló szöveget Rixxon
fordította ismét köszönöm neki.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése